ETUSIVU ETUSIVU

Puh 09-4777 020
Fax 09-4777 0229

Eka reissu Ahvulla

04-ikäluokka pääsi ensimmäisen kerran perinteiselle Ahvun leirille. Matkaan lähdettiin 6.8 klo 05:00 iloisen jännittyneessä ilmapiirissä.
Olihan edessä uusi kokemus, 3-päiväinen leiri Ahvenanmaalla. Bussimatka Turkuun ja laivamatka sieltä Ahvenanmaalle sujui hyvin, joukkueenjohtaja Markon määrätietoisella otteella.

Perille päästyämme majoituimme hotelli Adloniin, josta kävelimme joka päivä reippaasti jääharjoituksiin ja takaisin. Jäällä meno vaikuttaa jo lupaavalta ja saimme mukana olleelta Nikeltä paljon vinkkejä taitoharjoittelun tehostamiseksi. Leirin aikana pojat laativat joukkueelle yhteiset säännöt, joiden noudattamista valmennus tulee mielenkiinnolla seuraamaan.

Ilmat suosivat meitä, lähes koko ajan aurinko paistoi ja lämmintä oli.
Joukkueessa tuntuu olevan paljon energiaa, vaikka illalla nukkumaanmeno ei mennyt aivan aikataulun mukaan. Paluumatkallakin pojat jaksoivat vielä laulaa, jojon ja valmennuksen torkkuessa bussin etupenkeillä.

Mieleen jäi varmasti hyvä muisto yhteisestä kokemuksesta, joka toivottavasti vahvistaa yhteishenkeä myös talven pimeinä hetkinä.